Het nieuwe zandvliet

Onder het motto ‘Samen bouwen aan jouw toekomst’ is op de plek waar Zandvliet ruim negentig jaar geleden begon, een prachtige school gebouwd met moderne onderwijsvoorzieningen zoals een aula met een theater, een enorme sporthal en een hypermodern sciencelab.

De school biedt plaats aan maximaal 900 leerlingen want we willen de omvang van de school in de hand houden. We blijven een kleinschalig lyceum.

Onze school is te vinden op vijf minuten lopen van het Centraal Station, tevens het eindpunt van de RandstadRail. Het is daarom niet verbazend dat onze leerlingen niet alleen uit Den Haag komen, maar ook uit Rijswijk, Voorburg, Leidschendam, Scheveningen, Wassenaar, Pijnacker, Nootdorp en Zoetermeer.